*Maskowanie blizn

:)

YouTube to skarbnica wiedzy :) bynajmniej dla mnie :) jedną z osób, która subskrybuję jest 
Wczoraj pojawił się jego filmik: Jak zamaskować blizny potrądzikowe. Wydawałoby się, że to niemożliwe i sceptycznie do tego podeszłam ale ... dziś wypróbowałam. Moje blizny są dosyć głębokie i widoczne ale po nałożeniu podkładu proponowanym przez Gossa sposobem cera wygląda jakby na bardziej wygładzoną - blizny oczywiście w magiczny sposób nie znikają :) 
Mimo, że metoda czasochłonna to warto poświęcić kilka minut więcej na nałożenie podkładu :) 
Myślę, że to metoda również dla osób, które nie borykają się na co dzień z bliznami ale mają drobniejsze niedoskonałości i zaczerwienienia.



Goss mówi o zwykłych gąbeczkach do podkładu - domyślam się, że podobnie działa wychwalany beauty blender, którego jeszcze nie posiadam ale w tej sytuacji chyba mi nie potrzebny ;)

See You! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz